У газеті «Вперед» від 9 липня 2016 року було надруковано лист мешканців м. Роздільна, в якому порушується питання стосовно поновлення зупинки по ст. Роздільна-1 регіонального потягу Одеса – Вінниця (№ 797-798), зі сподіваннями на позитивне вирішення питання. Від керівництва ПАТ «Укрзалізниця» надійшла така відповідь:
«ПАТ «Укрзалізниця» розглянуло лист мешканців м. Роздільна щодо поновлення зупинки регіонального поїзда № 798/797 Одеса – Вінниця на станції Роздільна-1.
Повідомляємо, що пасажирські перевезення здійснюються в умовах гострого дефіциту рухомого складу (ступінь його зношення становить до 90 %) та фінансових ресурсів. За роки незалежності України норма статті 10 ЗУ «Про залізничний транспорт» щодо закупівлі нового пасажирського рухомого складу за бюджетні кошти фактично не виконувалася. З метою збереження потенціалу пасажирського залізничного транспорту залізниця вимушена вживати заходів щодо зниження збитковості пасажирських перевезень та забезпечувати соціальні перевезення.
Так, з метою приведення швидкості руху поїзда № 798/797 Одеса – Вінниця – Одеса до категорії «регіональний експрес» за наслідком вжитих заходів, у т.ч. відміни зупинок на станціях Роздільна-1 та Рудниця, з 27.03.2016 року його рух прискорено на понад 0,5 год. При цьому враховано надто низький середньодобовий показник посадки/висадки пасажирів, зокрема на станції Роздільна-1 до трьох пасажирів за рейс.
Залізничне сполучення м. Роздільна з обласним центром м. Вінниця забезпечується пасажирськими поїздами: № 24/23 Одеса – Москва (у складі з групою вагонів сполученням Київ – Одеса – Київ), № 84/83 Ковель – Одеса, № 106/105 Одеса – Київ, № 94/93 Мінськ – Одеса і додатковими (літніми) поїздами: № 223/224 Київ – Одеса, № 288/221 – 22/288 Чернігів, Київ – Херсон та № 221/521 – 522/222 Київ, Житомир – Херсон.
Між станціями Роздільна-1 та Одеса-Головна на сьогодні курсує шість пар пасажирських поїздів та п’ять пар приміських поїздів. Враховуючи відсутність резерву перегінного часу ходу у діючому розкладі руху, відновлення зупинок поїзда № 798/797 Одеса – Вінниця на станції Роздільна-1 або Рудниця технічно неможливе. Необхідно зазначити, що експлуатаційні витрати на одну зупинку пасажирського поїзда складають 326,5 тис. грн на рік.
Також повідомляємо, що за 2015 рік збитки ПАТ «Укрзалізниця» від пасажирських перевезень тільки у дальньому сполученні становлять понад 3,7 млрд грн, а заборгованість з боку органів державної влади за виконані перевезення пільгових категорій громадян за той же період склали близько 550 млн грн, у т. ч. від Вінницької облдержадміністрації понад 15 млн грн.
За 6 місяців 2016 року сума недоотриманих залізницею коштів за перевезення пільгових категорій громадян у межах Вінницької області складає 10,396 млн грн. Усього ПАТ «Укрзалізниця» за вказаний період недоотримано компенсаційних коштів на суму 389,865 млн грн, у т.ч. за перевезення учнів та студентів – 104,613 млн грн. Це значно обмежує можливості регіональних філій залізниць України щодо організації пасажирських перевезень та надання послуг пасажирам у повному обсязі.
І.П. Романків, директор з пасажирських перевезень і сервісу ПАТ «Укрзалізниця».
О.В. Толкачов, заступник начальника Департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення ПАТ «Укрзалізниця».
То есть, раздельнянцам предлагают покупать дорогие билеты на пассажирские поезда, вместо приемлемых цен на винницкий поезд?
Вообще не понятна логика Укрзализныци, билеты на пассажиры стартуют от 70 грн. Что за немыслимые цены? Конечно для раздельнянцев это дорого, вот и просятся у проводников, поставили бы адекватные цены, ситуация изменилась бы в корне.
Можно ведь снижать цены в зависимости от времени приближения поезда к станции (направление Раздельная-Одесса) или до момента отправления (Одесса-Раздельная). Чем ближе это время, тем дешевле должен стоить билет. Неужели невыгодно, чтобы билеты выкупались даже за те же 30-40 грн?
Ради интереса можно посмотреть на сайте по покупке билетов, что всегда есть свободные места, которые не выкуплены в момент отправления.
Извините, но какие расходы на меня, как на пассажира за 1 час езды? Зато это возможность окупить место не за 70, но хотя бы за 30-40.
Когда уже начнут думать о людях, с возможностью самим не остаться в минусе?..